Nord-Fron kommune har utfordra Sel kommune om at vi også skal RO for landslaget i fotball-VM.
Tidspunkt: Måndag 29. juni 2026 kl. 11.00.
Stad: Utanfor hovudinngangen til Rådhuset (trappa eller plenen).
Håper at dette kan passe for flest mogleg! Ta gjerne med fotballeffekter og flagg. (Tromme er på plass!)
Bli med å lag litt moro!!! Alle er velkomne!