Bli med og RO for landslaget i fotball-VM!

Nord-Fron kommune har utfordra Sel kommune om at vi også skal RO for landslaget i fotball-VM. 

Tidspunkt: Måndag 29. juni 2026 kl. 11.00.

Stad: Utanfor hovudinngangen til Rådhuset (trappa eller plenen).

Håper at dette kan passe for flest mogleg!  Ta gjerne med fotballeffekter og flagg. (Tromme er på plass!)

 Bli med å lag litt moro!!! Alle er velkomne!

Bli med å ro for landslaget (bildet er laget med hjelp av KI) - Klikk for stort bilde