Kristin Rønn Gårderløkken blir kommunedirektør i Sel

Kommunestyret i Sel har enstemmig ansatt Kristin Rønn Gårderløkken som kommunedirektør i Sel fra 1.8.2023. Kristin er i dag kommunalsjef oppvekst og har takket ja til stillingen.

Kristin Rønn Gårderløkken har vært tilsett i Sel kommune siden 2015 og har god kjennskap til Sel kommune som organisasjon. Ho har god forståelse for samhandlingen og rollefordelingen mellom politikk og administrasjon. Kristin har god oversikt over pågående utviklingsarbeider og sentrale utfordringer knyttet til tjenesteproduksjonen og utviklings-/utbyggingsprosjekter. Ho har erfaring fra ulike lederstillinger.

Vi er glade for å få Kristin Rønn Gårderløkken som kommunedirektør, og ser frem til et videre samarbeid. Sel kommune er inne i en spennende tid med stor aktivitet og mange pågående prosjekt.

Kristin Rønn Gårderløkken