IKT - Support

Fortrinnsvis ønsker vi å få supportsaker inn i supportsystemet vårt. 

På den måten kan vi sikre deg raskest mulig respons på ditt problem ettersom førstemann som er ledig av oss på IKT tar tak i saken.
Du oppretter en supportsak ved å enten trykke på spørsmålstegnet nede til venstre for de som er inne på RegionData Skrivebord eller ved å sende en e-post til support@sel.kommune.no

Dersom du er forhindret fra å opprette sak via supportsystemet så ønsker vi at dere benytter vår Helpdesk-telefon: 800 33 210

Helpdesk-telefonen er et samarbeid mellom IKT i alle 6 kommuner der vi rullerer på å sitte vakt, dette nummeret er bemannet av 2 personer mellom kl. 08 – 15:30.
Selv om dere havner hos IKT i en annen kommune, som ikke kan komme til deg fysisk, så skal det likevel bli opprettet en sak som IKT her i Sel vil se og ta tak i så snart den er opprettet. Raskeste måten å få låst opp sin bruker eller tilsendt glemt passord på vil være å ringe hit.
 

Kontakt

IKT Support
Mobil 80 03 32 10