Viktig melding

Spørreundersøkelse om flomsikringsprosjektet

NVE og Sel kommune planlegger å flomsikre Otta mot flom, og vi ønsker å høre dine meninger og forslag. Målet er å lage løsninger som ikke bare beskytter mot flom, men som også bidrar til et trivelig og trygt lokalmiljø.

Ved å svare på denne undersøkelsen kan du være med på å forme hvordan området skal utvikles. Det tar bare noen minutter å svare, og alle svar behandles anonymt.

Svar her

IKT - Support

Fortrinnsvis ønsker vi å få supportsaker inn i supportsystemet vårt. 

På den måten kan vi sikre deg raskest mulig respons på ditt problem ettersom førstemann som er ledig av oss på IKT tar tak i saken.
Du oppretter en supportsak ved å enten trykke på spørsmålstegnet nede til venstre for de som er inne på RegionData Skrivebord eller ved å sende en e-post til support@sel.kommune.no

Dersom du er forhindret fra å opprette sak via supportsystemet så ønsker vi at dere benytter vår Helpdesk-telefon: 800 33 210

Helpdesk-telefonen er et samarbeid mellom IKT i alle 6 kommuner der vi rullerer på å sitte vakt, dette nummeret er bemannet av 2 personer mellom kl. 08 – 15:30.
Selv om dere havner hos IKT i en annen kommune, som ikke kan komme til deg fysisk, så skal det likevel bli opprettet en sak som IKT her i Sel vil se og ta tak i så snart den er opprettet. Raskeste måten å få låst opp sin bruker eller tilsendt glemt passord på vil være å ringe hit.
 

Kontakt

IKT Support
Mobil 80 03 32 10